مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-05سياسي

مردم داری و تواضع از ویژگی های بارز شهیدان انصاری و نورانی است


استاندار گیلان خصلت های نیکوی شهیدان انصاری و نورانی را توکل به خداوند، مردم داری، تواضع، سخت کوشی، خلوص نیت و انگیزه وافر خدمت به مردم دانست.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان خصلت های نیکوی شهیدان انصاری و نورانی را توکل به خداوند، مردم داری، تواضع، سخت کوشی، خلوص نیت و انگیزه وافر خدمت به مردم دانست.

محل شهادت شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی او، با حضور استاندار گیلان، خانواده شهیدان انصاری و نورانی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، گلباران و به مقام شامخ آنان ادای احترام شد.

ارسلان زارع نماینده عالی دولت در گیلان در سخنانی؛ با اشاره به اینکه هرساله مراسم هایی به نشانه قدرشناسی از خدمات شهیدان انصاری و نورانی برگزار می شود، گفت: همه کسانی که در جهت خدمت خالصانه به مردم انجام وظیفه می کنند، مورد تکریم هستند.

زارع بر ضرورت بهره مندی از بستر اینترنت، فضای مجازی و ابزارهای رسانه ای برای معرفی ویژگی های شهیدان به نسل جوان تاکید و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت خصوصا اندیشه های این دو شهید گرانقدر، اصحاب رسانه و صداسیما بیش از گذشته اهتمام ورزند.

وی خصلت های نیکوی این شهیدان همچون توکل به خداوند، مردم داری، تواضع، سخت کوشی، خلوص نیت و انگیزه وافر خدمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم داری و تواضع از ویژگی های بارز شهیدان انصاری و نورانی است

مردم داری و تواضع از ویژگی های بارز شهیدان انصاری و نورانی است